MÜÜGITINGIMUSED

Müügitingimuste allalaadimine

1. Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad Arlee.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Avilet OÜ (registrikood 12998127, edaspidi ka Müüja) vahel kaupade ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Arlee.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel arlee.ee/content/7-muudatused

4) Müüja säilitab käesoleva dokumendi. Tarbijale on see kättesaadav veebiaadressil arlee.ee/failid/tingimused_ver3.pdf

2. Hinnainfo

1) Toodete hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna Avilet OÜ ei ole käibemaksukohustuslane.

2) Valides transpordivahendiks Itella Smartposti, Omniva pakiautomaadi või DPD pakipoe on kaupade kohaletoimetamine alates 29 eurosest ostukorvist tarbijale tasuta. Muudel juhtudel lisandub kauba hinnale transpordi eest lisatasu.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Avilet OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Avilet OÜ jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

3. Tellimuse vormistamine

1) Arlee.ee veebipoes kasutatav keel on Eesti keel.

2) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.

4) Järgnevalt kontrollige ostukorv üle ning kui kõik on õige vajutage „Jätka ostu vormistamisega“

5) Avanenud lehel tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada püsikliendina, või täitke ankeet „Vormista tellimus külalisena“. Täitke lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine. Seejärel vajutage lingile „Jätka ostu vormistamisega“.

6) Aadressi lehel valige, kas soovite arvet tarnest eraldi saajale, näiteks ettevõttele. Kontrollige sisestatud andmete õigsust. Vajadusel lisage tellimusele kommentaar. Jätkamiseks vajutage lingile „Jätka ostu vormistamisega“.

7) Saatmise lehel kuvatakse teile võimalikud tarnetüübid. Kontrollige, kas valisite õige tarnetüübi, kinnitage kasutustingimustega nõustumist ning vajutage lingile „Jätka ostu vormistamisega“.

8) Seejärel kuvatakse ekraanile maksevõimalused. Hetkel on võimalik vaid pangaülekandega tasumine.

9) Järgmisena kuvatakse tellimuse lühikokkuvõte. Lepingu sõlmimiseks vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusega“.

10) Viimasena kuvatakse andmed pangaülekande sooritamiseks. Samad andmed saadetakse ka Teie meiliaadressile. Tellimus jõustub peale makse sooritamist.

11) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 11.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus hiljemalt järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub Avilet OÜ andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Avilet OÜ poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Avilet OÜ-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

2)  Tellimused, mille eest ei ole tasu laekunud Avilet OÜ pangakontole tellimuse esitamisele järgneva tööpäva jooksul annulleeritakse. Kokkuleppel on võimalik kauba broneerimine.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Avilet OÜ pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Müüja tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Avilet OÜ pangakontole.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

5) Tarnime kaupa Eesti-siseselt. Mujale saatmise võimalus palun täpsustada klienditeenindusega telefoni või e-posti teel.

6. Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 15 päeva jooksul. 15 päevane tagastamisõigus ei kehti hügieenilistel põhjustel aluspesule, sukkpükstele ja sukkadele (VÕS § 53 lg 4 alusel).

2) Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Tagastamisõiguse kasutamiseks ja hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Tagastatav toode peab olema komplektne ja sellelt ei tohi olla eemaldatud etiketid ja märgised ja kleebised.

3) Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks tuleb saata vastavasisuline avaldus koos viitega tellimusele vabas vormis või kasutades käesolevale dokumendile lisatud taganemisavalduse tüüpvormi e-posti(info@arlee.ee)- või veebiaadressi arlee.ee/contact-us kaudu hiljemalt 15 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab tagastama müüjale lepingu eseme logistikafirma vahendusel valides sihtkohaks käesoleva lepingu lisas nimetatud pakiautomaadi või tagastama selle mõnel muul müüjaga kirjalikult kooskõlastatud viisil.

5) Tarbija peab lepingu eseme tagastama müüjale käesoleva lepingu lisas nimetatud viisil taganemissoovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

6) Kaupa ei loeta tagasi saadetuks, kui tarbija on valinud sihtkohaks müüjaga eelnevalt kooskõlastamata ja käesoleva lepingu lisas nimetamata sihtaadressi, logistikafirma väljastuspunkti või postkontori.

7) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui müüja on nõustunud kaubale ise järele tulema.

8) Tarbija kannab tagastamise tavalised kulud(üldjuhul postikulu) kuni 10 euro ulatuses, välja arvatud juhul, kui üleantud asi on defektne või ei vasta tellitule.

9) Kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

10) Avilet OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kõik tarbijalt saadud tasud. Müüjal on õigus maksega viivitada kuni Tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks oleva asja või Tarbija on esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.

7. Vääramatu jõud

Avilet OÜ ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Müüjal on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel arlee.ee.

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord

1) Avilet OÜ vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Avilet OÜ poole mistahes vormis.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Tarbija omavahel kokku. Asendamise või tagastamise kulud katab Müüja.

5) Müüja ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel ning ka muude kaebuste korral palume edastada e-postiaadressile info@arlee.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ning müüjale esitatav nõue.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole               

Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjonile või kohtule. Tarbijakomisjoni pöördumine on pooltele tasuta. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni veebiaadress onwww.komisjon.ee. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse (www.consumer.ee) .Samuti on Tarbijal võimalik Euroopa Liidu siseste piiriüleste vaidluste lahendamiseks kasutada internetipõhiste vaidluste lahendamise platvormi (ODR platvorm – ee.europa.eu/consumers/odr/), mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva kohtuvälise üksuse kaupleja liikmesriigis.

 

Lisa

Lepingust taganemise avalduse tüüpvorm

Müüja: Avilet OÜ (registrikood 12998127), 56 567 297, info@arlee.ee

Taganen lepingust, mille esemeks on järgmine asi (palun märkige lepingu/arve nr ja rea nr, kui soovite taganeda üksikutest toodetest arvel)

Asja kättesaamise kuupäev: _____________

Teie nimi: _________________

Kuupäev: _________________

Tagasisaatmise juhend

Peale taganemisavalduse saatmist on võimalik tooteid tagastada:

1)  Eesti Post AS (Omniva) vahendusel postkontorist, -pakiautomaadist või -järgi tellitud kulleriga, valides sihtkohaks

  •    Pärnu Ülejõe Selveri Omniva pakiautomaadi (aadressil Tallinna mnt 93a Pärnu), märkides saajaks Avilet OÜ, 372 56 567 297, info@arlee.ee);

2) Itella Estonia OÜ (Smartpost) vahendusel, valides sihtkohaks

  •    Pärnu Ülejõe Selveri Smartposti (Itella Estonia OÜ) pakiautomaadi aadressil Tallinna mnt 93a Pärnu, märkides saajaks Avilet OÜ, 372 56 567 297, info@arlee.ee;

3) DPD Eesti AS vahendusel, valides sihtkohaks

  •    Pärnu Port Artur 1 DPD pickup pakiautomaadi (DPD Eesti AS) aadressil Hommiku 2a Pärnu, märkides saajaks Avilet OÜ, 372 56 567 297, info@arlee.ee

4) leppides meiega e-posti või telefoni teel kokku mõne muu tagasisaatmise viisi.

NB. Kindlasti palume mitte valida sihtkohaks postkontorit.